Trening: Startprosessen og motivasjon


Nr man frst har bestemt seg for at "N skal det bli stram og flott kropp p meg ogs!" s er det enkelt komme seg p treningssenteret. For min del, nr jeg har bestemt meg for at n skal jeg klare trene jevnlig og hardt, s gr det fint de to frste ukene og etter det s dr det bare helt ut. Det gr fra vre seks ganger i uken p treningssenteret til sofaligging med fjernkontrollen i hnden. Mitt problem er at jeg trener alt for hardt i begynnelsen og dreper treningsgleden helt.

Denne gangen har jeg latt det g en stund med rolig mosjon ute, ca en- to mnder med bare kose- trening hvis man kan kalle det det. Frst alt denne uken har jeg begynt p styrkeprogram som skal gjre meg sterkere og strammere fra leggene og opp til skuldrene. Er da s heldig og har en kjreste som pusher meg litt ekstra og har trent en del fr som kan vise meg hvordan jeg velsene mine riktig. Prver vre flink p rulere p treningen, slik at det ikke blir treningssenteret men ogs skiturer, svmming og skytebanen sammen med ungene (er utrolig tungt i ben, rygg og armer holde et barn fremfor seg og skyte i tillegg). Klarer jeg f fire styrkekter i uka s skal jeg vre storfornyd med det.


N har jeg letet frem den beste motivasjonen (for min del) som skal gi meg et ekstra spark over drstokken hvis jeg fler for ligge p sofaen isteden for ta meg en time med trening som kommer til gi resultater hvis jeg bare gjr det jeg skal. Det er ogs bare 127 dager til denne kroppen skal sprade i bikini i Malaga s da er det bare gjre velsene p programmet bli klar til sole en litt mer spretten stump i Spania. Tar gjerne imot tips om hvordan man kan holde motivasjonen oppe! :-)

5 kommentarer

Malin Eggen

09.02.2014 kl.02:31

Man fr jo virkelig lyst til trene nr man ser de bildene da :-) jeg trener ogs styrke 4 ganger i uken. Min motivasjon er egentlig bare at jeg vil se bra ut i bikini til en sommer som er rett rundt hjrnet :-)

Solfrid Pedersen

09.02.2014 kl.08:20

Malin Eggen: det burde vre nok motivasjon for min del ogs, m bare ta meg i nakken hvis jeg viser antydninger til droppe trening etter trening :-) har du en favoritt blant styrkevelsene?

The Hsk

09.02.2014 kl.12:50

Hjelper alltid med inspirasjonsbilder! :) Etterhvert som man ser resultater p seg selv, hjelper jo ogs dette p motivasjonen. Da ser man jo at treningen hjelper!

Solfrid Pedersen

09.02.2014 kl.15:00

The Hsk: det er sant! Har tatt et fr bilde n s fr hpe jeg fr tatt et etter-bilde som indpirerer meg til fortsette :-)

Siv Eikeland

10.02.2014 kl.12:32

Det klarer du uten problem, jeg har samme motivasjonsteknikk, og den gjr under.

Skriv en ny kommentar



B!

For kontakt:
shpedersen@outlook.com













gratisdesign av Tonjemt
hits ♡ Design av Tonjemt ♡